Salut

L’Escola Reixac, en col.laboració amb l‘Institut Català de la Salut,  i a través de la Regidoria de Salut Pública de l’Ajuntament de Montcada, fem d’intermediaris entre els Equips d’Atenció Primària, i l’alumnat del nostre centre:

El calendari de salut, s’actualitza cada curs, i contempla:

• Examen de salut per a l’alumnat de P4, segons el Decret 155/1993. Es porta a terme al Centre d’Atenció Primària (CAP), demanant hora a la infermera pediàtrica.
  • Revisió bucodental per als alumnes de 1r d’EP, 3r d’EP i 6è d’EP. Es porta  a terme a l’escola i té caràcter preventiu i assistencial.
  • Vacunació de l’alumnat comprès entre els 11 i els 12 anys (6è EP). Es porta a terme a l’escola, prèvia autorització familiar, segons el calendari de Salut vigent. Podeu trobar les dades actualitzades a la Web de l’Agència de Salut Pública de Barcelona.