Tauletes i robòtica a l’escola

Els alumnes de 4t  de primària dins la setmana europea del codeweeks hem tingut la sort de poder fer un taller amb tauletes sobre robòtica.

La sessió es va repartir en tres parts. Una primera part on vam descobrir diferents robots que ja existeixen a nivell d’indústria, salut, militar… i noves possibilitats de futur.

La segona part varem començar a treballar amb la tauletes amb l’aplicació Lihtbor jr. Aquesta consistia en programar un robot que es desplacés i il·luminés les caselles que que ens indicava, amb 4 ordres.

L’última part vam veure com funcionava un robot Lego Evo3, veient diferents possibilitats de desplaçaments i com parlava.

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum sencer.

img_8145-collage