La Maria Rodeja, guanyadora del 1r premi als Premis de Narrativa Periodística Diàlegs d’Educació

La Maria Rodeja, alumna de 6è de l’escola, ha estat escollida guanyadora del 1r premi als Premis de Narrativa Periodística Diàlegs d’Educació que organitzen el Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el setmanari Empordà.

La Maria ha guanyat un val de 200 euros per destinar a material escolar pel seu treball titulat “Aventura de realitat virtual”. En l’acte, que va acabar amb una ponència del periodista Eric Hauck, també va ser galardonada la Carla Roig, alumna de l’institut Ramon Muntaner, que també havia vingut a la nostra escola.

Podeu trobar més informació sobre l’entrega de premis en aquest article del setmanari Empordà.