Departament d'Ensenyament

Comunitat: Tornada

Enviada per admin el 01/Set/2015 - 18:45

Enguany serà un curs especial a l'Escola Mowgli.

Com qui no vol la cosa, enguany fa 50 anys que un grup de mestres i famílies iniciaven una aventura farcida d'il·lusions i esperances. Es tractava de tirar endavant un projecte nou d'escola. Una escola arrelada a la realitat de les persones, conscient de l'entorn en que creixia, atenta a les necessitats de l'alumnat i amb uns principis que avui encara són plenament vàlids: fer una escola catalana, que volia i vol ser pública i de qualitat.

50 anys després som aquí. A punt per iniciar un nou curs i també per recordar i homenatjar totes aquelles persones que van emprendre aquella aventura.

Durant tot el curs s'aniran succeint tot un seguit d'actes i trobades que no pretenen altre cosa que servir de punt de trobada per a totes aquelles persones que en un moment o altre han format part de la comunitat escolar i se senten MOWGLI.

Des d'aquí us n'anirem informant.

Comunitat: Bon estiu a tothom !!

Enviada per admin el 21/Jun/2015 - 20:26

I ens veiem al setembre !!

Festa final de curs

Enviada per admin el 17/Jun/2015 - 19:13

El proper divendres, 19 de juny, celebrarem la Festa de Final de Curs. Tot l'alumnat l'ha estat preparant amb moltes ganes.

Enguany, que hem treballat amb especial atenció la ciència, aquest serà el tema central.

Boca de la Mina.

Enviada per admin el 17/Jun/2015 - 19:10

Hem editat ja el darrer número de la revista de l'Escola: BOCA DE LA MINA.

Comunitat: Fem ciència. Fem un conte

Enviada per admin el 13/Jun/2015 - 20:32

Aquest curs l'hem dedicat a treballar la CIÈNCIA. Entre moltes coses hem acabat fent un conte encadenat. Cada grup n'ha fet un tros. Aquí teniu el resultat.

Seguiu llegint la notícia i veureu tot el conte.

Comunitat: L'Escola de colònies

Enviada per admin el 28/Mai/2015 - 12:11

Aquesta setmana anem de colònies. L'alumnat de 6è va anar dilluns, dimarts i dimecres a Port de Compte, on van realitzar diferents activitats de natura. Al final es van fer aquesta foto.

La resta d'Escola hi van dijous i divendres. En tornar podreu veure alguna foto.

Comunitat: Festa esportiva 2015

Enviada per admin el 05/Mai/2015 - 20:00

El proper dissabte 16 de maig, l'AMPA organitza la "20 FESTA ESPORTIVA". Hi haurà activitats per a tothom. Participeu-hi.

Anirem informant dels esdeveniments ...

Comunitat: Consell Municipal d'Infants

Enviada per admin el 05/Mai/2015 - 19:08

L'alumnat de cinquè ha participat en l'activitat organitzada per l'Ajuntament de Reus: Consell Municipal d'Infants. Després de diverses sessions de treball, avui ha tingut lloc l'audiència al Saló de Plens de l'Ajuntament que ha posat punt i final al treball d'enguany. S'han presentat les propostes treballades que han estat recollides pel consistori municipal.

Gràcies a tot l'alumnat participant i als nostres conseller i consellera que han realitzat un treball magnífic en representació de l'Escola.

Comunitat: Sant Jordi

Enviada per admin el 23/Abr/2015 - 09:35

Feliç Sant Jordi.

L'Escola celebra aquesta diada tan assenyalada. L'AMPA ha organitzat la parada de roses i d'intercanvi de llibres i ha guarnit bona part de l'escola. Realment és bonic. Vegeu-ho.

Moltes gràcies a totes les persones que hi han col·laborat.

Vegeu algunes de les roses que hem fet.

Comunitat: Primavera

Enviada per admin el 08/Abr/2015 - 19:15

La primavera ja és aquí. Ja es nota.

Vegeu-ne alguna mostra més.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Setembre 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg