PADRINS DE LECTURA

Cada divendres, la classe de cinquè, fem padrins de lectura, els alumnes de 5è som els padrins, que ajudem a llegir als nostres fillols de primer.

Què fem?

Nosaltres ajudem als fillols, els alumnes de 1r en la lectura. Primer els hi llegim els contes en veu alta i després, ells també llegeixen una estona. Per acabar, també els hi fem activitats i jocs on practiquen el vocabulari que ha sortit en el conte.

Nosaltres ens sentim molt bé i estem molt contents de fer aquesta activitat amb els nostres fillols i esperem ajudar-los a millorar la lectura a mesura que passa el curs.

Bai i Adrià 5è

Mireu, mireu!