INSTAL.LACIONS

L’escola compta amb un aula de llengua anglesa, una biblioteca, un gimnàs amb vestidors i dutxes, una aula de música, aules polivalents per fer ambients (role playing, moviment i foscor), un laboratori amb procés de transformació mitjançant un Projecte presentat a l’Ajuntament el curs 2017-18, dues aules d’Educació Especial, un racó TAC (Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement), dues aules TAC mòbils, una aula d’informàtica en procés de reestructuració, diferents tutories i espais de material pels diferents cicles que conformen l’Educació Primària. A més a més, compta amb un menjador i cuina pròpia.

Totes les aules d’Educació Infantil i Primària compten amb pissarra digital i ordinador, així com també l’aula d’anglès i música. Disposem de dues aules TAC mòbils amb dotació de portàtils per treballar amb grups cooperatius i per projectes, un racó TAC format per ordinadors de sobretaula i tablets de renting per portar a terme el mètode Snappet.

Com espais exteriors, ‘escola compta amb dues pistes poliesportives adjacents per la pràctica de jocs i activitats esportives, un pati destinat a l’alumnat d’Educació Infantil i uns porxos utilitzats per activitats puntuals i esbarjo. També disposem d’un petit hort i una vivenda d’ús personal de l’Ajuntament,

REFORMES ESPAIS EXTERIORS DEL CENTRE (Executades durant l’any 2021):

1. PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS AJUNTAMENT 2018 (40.000 €) TENDALS I REESTRUCTURACIÓ PISTES POLIESPORTIVES

2. PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS AJUNTAMENT 2019 (30.000 €) MILLORA PATI EDUCACIÓ INFANTIL