TALLER D’HÀBITS SALUDABLES I POSTURALS

Durant el mes de febrer, l’alumnat de 6è ha realitzat un taller d’hàbits posturals i saludables a càrrec de la fisioterapeuta de l’escola. A la sessió van fer una xerrada sobre com millorar i corregir els hàbits inadequats que han anat manifestant al llarg de la infància.

Van veure com havien de seure correctament a la cadira, com s’havien d’ajupir per agafar les coses del terra i com havien de col·locar-se correctament la motxil·la a l’esquena quan venen a l’escola. Van sorgir moltes preguntes i dubtes sobre com els afectaria  aquests hàbits posturals inadequats quan fossin grans.