Publicació llistats preinscripció

Seguint el calendari establert pel Departament d’Ensenyament respecte la preinscripció escolar, avui hem publicat al taulell d’anuncis de l’escola el llistat de les sol·licituds rebudes i la puntuació corresponent.

Recordeu que, seguint la normativa, per consultar aquesta documentació heu d’accedir a l’interior de l’edifici, en horari de 8h a 17h.

Si detecteu qualsevol error, podeu fer una reclamació entre el 15 i el 20 d’abril, ambdós inclosos.

La publicació del llistat amb la puntuació de cada sol·licitud, un cop resoltes les possibles reclamacions, tindrà lloc el dia 25 d’abril.