Inici de curs 20-21

Engeguem un nou curs, treballant amb protocols per garantir una escola segura, on els infants vinguin contents i desitjant que ben aviat puguem tornar a la “vella” normalitat.

Serà un temps de canvis, que s’aniran fent i desfent en funció de les directrius que es vagin marcant des de les diferents administracions.

Però no perdrem de vista, salvant la salut i la seguretat, la missió de l’escola d’acompanyar els infants en el creixement de les seves capacitats i competències, en un entorn acollidor i estimulant.

Us desitgem un molt bon curs 20-21!

1. Maria

Molts ànims, sabem que esteu fent tot el que està a les vostres mans i més. Serà dur per ells i per vosaltres però ells venen amb moltes ganes i il.lusió. Els sus ullets, com vosaltres ens heu dit, us necessitaran perquè hauran de viure una escola que no coneixien.
    Recordeu que TOTS JUNTS HO ACONSEGUIREM!!