Premis i reconeixements

• Article al diari ARA, secció Criatures, on es parla del pati de l’escola. “Patis que també eduquen“. 3 de setembre de 2016.

ara 2 dirari ARA el pati

• Presència del projecte de pati de la nostra escola “El pati que volem” a la pàgina principal de l’XTEC (Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya), que és la web de referència i de consulta per a tot el professorat. 11 de novembre de 2014.

L’alumna ha estat la Vinyet Sanchís, de 3r B, representant de l’escola en la categoria grumets vermells (infants de 3r i 4t de primària). El dia 4 d’abril va passar de ronda als Quarts de final disputats a Martorell.

Reportatge al diari ARA (Suplement Criatures). 14 de desembre de 2013. A l’escola fem compost.

•  Reportatge a El Periódico de Catalunya. 7 de desembre de 2013. Secció Medi Ambient. Adob casolà.

• Renovació de l’acreditació com a centre formador  d’estudiants en pràctiques en els Graus de Mestre de les Universitats Catalanes, per al període 2013-2017.
    • Baldufa d’or (primer classificat) per al bloc de ciències. Concurs de blocs educatius de l’Associació Espiral. Curs 2012-2013.

Concurs d’abast internacional. Aquí teniu més informació sobre el Premi.

Cerimònia de lliurament de premis: 8 de juny de 2013.

• Finalista Premis Blocs Catalunya 2012, categoria Educació / Blocs corporatius. Organitzat per www.stic.cat. Curs 12-13.
    • Premi x(p)rimenta 2012 al millor video de ciència d’escolars catalans, en la categoria d’educació primària. Organitzat per l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.  26 de juny de 2012.
    • III Premi Miquel Siguan-Linguapax Escoles, convocat pel departament de diversitat lingüística del Centre UNESCO de Catalunya, pel treball de rutines de P4 anomenat “Moltes llengües, molts colors. 23 de maig de 2012
    • Guardó de la Generalitat de Catalunya per haver portat a terme el programa “Desenvolupem hàbits saludables a l’escola” . 21 de juny de 2010
    • Finalistes del concurs de ràdio “Digues Com”, de l’emissora pública COM Ràdio, en la categoria de Notícies (Cicle Superior de Primària) pel treball “La marató de Barcelona”. Juny de 2008.
    • Segell eTwinning (agermanaments europeus escolars) després del projecte amb l’escola Louny, de Prokopa Holého (República Txeca) anomenat “Shared Story”.  Febrer a juny de 2007.
    • 2n premi a la V edició del Premi Leandre Colomer per al foment de la Història de Catalunya per al projecte de centre anomenat “El Modernisme”.Juny de 2001.