Participació al projecte escolanova21

Benvolgudes famílies,

Volem compartir amb vosaltres l’interès i la il·lusió que tenim l’equip de mestres del centre per participar en un procés d’actualització, transformació i millora de l’actual projecte educatiu de centre, a través de diverses accions. Una de les més significatives serà intentar formar part del grup d’escoles que iniciarà el curs vinent el projecte escolanova21.

Trobem la proposta realment encertada i engrescadora pels fonaments, el format (xarxa d’escoles que aprenen juntes) i el moment al qual ens ha arribat, respecte el nostre creixement i maduració com a comunitat educativa. Pensem que ens permetrà mantenir la nostra personalitat i avançar alhora en aquest camí de millora.

Com a equip de mestres ja hem iniciat les accions prèvies a la presentació de la nostra candidatura al projecte i volem que tots i totes conegueu en què consisteix, per la qual cosa us adjuntem el següent enllaç

Us mantindrem informats i informades!!!