Matrícula escolar

Un cop publicats els llistats d’alumnat admès als centres escolars, el darrer pas administratiu és la realització de la matrícula per a l’alumnat assignat. Segons indica el calendari oficial, es portarà a terme entre el 13 i el 17 de juny.

Per formalitzar-la caldrà completar també la documentació que en el moment de la preinscripció us vam lliurar: autorització d’imatge, autorització de paracetamol, etc. Aquelles famílies que ja hagin lliurat tots aquests documents omplerts, només serà necessari que confirmin la matrícula contactant amb l’escola.

En el cas dels infants que hagin fet la preinscripció en un altre centre escolar i hagin pogut omplir ja les autoritzacions, hauran de passar a recollir els impresos en blanc, atès que aquesta documentació és específica de cada escola. No caldrà, en canvi, portar la documentació de la preinscripció (fotocòpies DNI, vacunes, full d’empadronament, llibre de família).

Les famílies provinents de l’Escola Montpedrós NO han de realitzar el tràmit de la matrícula, és suficient amb la confirmació de plaça que han lliurat a l’escola.