Beques de menjador curs 16-17

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja s’ha publicat la convocatòria d’ajuts individuals de menjador.  A continuació us detallem els aspectes que caldrà tenir en compte a l’hora de presentar les esmentades sol·licituds pel curs escolar 2016-2017:

Beneficiaris i requisits generals: Podrà sol·licitar l’ajut de menjador escolar l’alumnat que reuneixi el següent requisit:

–        Quan la renda de la unitat familiar no superi la suma dels següents imports:

Nombre persones unitat familiar Llindar màxim  per sol·licitar ajut
Primer adult

(Sustentador/a principal)

9.767,40€
Segon adult

(Sustentador/a principal)

3.906,00€
Altres adults  que integrin la unitat familiar (Avi/a….) 1.953,00€
Per cada nen/a de la unitat familiar (germans i sol·licitant) 1.465,00€

Termini de presentació de sol·licituds: les sol·licituds s’hauran de presentar al centre escolar fins el dia 27 de maig de 2016 (data improrrogable).

Documentació obligatòria que hauran de presentar els/les sol·licitants

1. Model normalitzat de sol·licitud (també podeu demanar-lo en paper a l’escola)
  1. Certificat municipal de convivència actual
  1. Fotocopia NIE O NIF dels membres de la unitat familiar

– A partir dels 14 anys és obligatori indicar el NIF o NIE.

– Els menors de 14 anys que no disposen de NIF o NIE, fotocòpia del llibre de família o certificat de naixement

1. En el cas que qualsevol membre de la unitat familiar hagi percebut rendiments no contributius durant l’any 2015, caldrà aportar l’acreditació corresponent amb l’import i quantia percebuda.
  1. Prestació de la Llei de dependència: resolució o acreditació amb l’import 2015.

NO SERAN ADMESES  les sol·licituds que no presentin, dins dels terminis establerts, TOTA la documentació obligatòria dels punts 1, 2 ,3 i/o les signatures en l’autorització per accedir a les dades de renda i patrimoni de tots els membres majors de 18 anys de la unitat familiar.

Documentació per acreditar les situacions especifiques de la unitat familiar.

1. En cas de família nombrosa: Fotocòpia del carnet de família nombrosa en vigor.
  1. En cas de família monoparental: Fotocòpia del carnet de família monoparental en vigor.
  1. Infants en acolliment, s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la direcció General d’Atenció a la infància i l’Adolescència.
  1. En cas de discapacitat de l’alumne o germans,  aportar el certificat que acrediti la discapacitat emès per un centre d’atenció a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Benestar i Família o pels organismes competents d’altres comunitats autònomes.
  1. En cas d’alumnes que resideixin fora del municipi del centre escolar i estiguin en intervenció de serveis socials,  hauran d’aportar l’informe corresponent a efectes de computar la puntuació de l’apartat C) dels criteris d’atorgament d’ajuts.
  1. Conveni o sentencia de divorci.

Consulteu amb Secretaria per a qualsevol aclariment al respecte.