Congrès de Ciències

Els alumnes de segon participem cada any en el Congrés de Ciència, organitzat, entre d’altres, pel Centre de Recursos Pedagògics de Nou Barris.

El projecte va dirigit a la presentació d’una experiència de recerca per part de l’alumnat. Cada centre serà representat per un petit grup d’alumnes que exposaran la seva ponència acompanyada d’un suport àudio visual. Amb nosaltres hi haurà una quarantena més d’escoles de tot Barcelona.

Jugarem a ser científics.  Investigarem sobre el canvi climàtic, sobre l’ós polar, la importància del ferro a la nostra vida i d’altres temes més.  A partir de la informació que aconseguim, ens farem preguntes que guiaran el nostre procés d’investigació, i aplicant la metodologia que fan servir els científics “de veritat” extraurem conclusions i les presentarem a les altres escoles en el Congrés de Ciència.

Per dur a bon port el projecte, la implicació de les famílies serà important, ajudant als infants a buscar la informació que necessiten.

Per tenir més informació i veure les ponències que van fer altres escoles en cursos anteriors aquí

Equip de Mestres de segon