Congrès de Ciències

Aquest curs els alumnes de segon participarem en el 5è Congrés de Ciències organitzat, entre d’altres, pel Centre de Recursos Pedagògics de Nou Barris.  Amb nosaltres hi haurà una quarantena més d’escoles de tot Barcelona.

Jugarem a ser científics.  Investigarem sobre el Canvi Climàtic, que és el tema que s’ha proposat aquest curs.  A partir de la informació que aconseguim, ens farem preguntes que guiaran el nostre procés d’investigació, i aplicant la metodologia que fan servir els científics “de veritat” extraurem conclusions i les presentarem a les altres escoles en el Congrés de Ciència que es farà els dies 22,  23 i 24 de maig.

Per dur a bon port el projecte, la implicació de les famílies serà important, ajudant als infants a buscar la informació que necessiten.

Per tenir més informació i veure les ponències que van fer altres escoles en cursos anteriors aquí

Equip de Mestres de segon