EXPERIMENTEM AMB L’EMBARÀS

A quart hem tingut la sort que, en estudiar l’aparell reproductor i tot el procés de l’embaràs i part, ens ha vingut a visitar la Rocío, la mare de la Candela de primer, que està embarassada de nou mesos!! Amb ella hem pogut veure com és una panxa d’embarassada de veritat, preguntar-li tots els dubtes que encara ens quedaven, veure com ha anat creixent i formant el fetus en les ecografies i poder escoltar per primer cop com batega el cor del futur nadó, la Greta.

Amb un ecògraf de primera hem escoltat els nostres cors  i els hem comparat amb el batec de la Greta. Ens ha encantat la visita i hem après molt amb la Rocío. Ara sols ens queda desitjar-li un fantàstic part i esperem veure molt aviat la cara de la Greta!