Normativa i organització

ENTRADES I SORTIDES: Les portes d’entrada i sortida de l’escola seran únicament les dues portes del passeig del Canal. La porta de l’aparcament de la carretera de la Sanson és d’us exclusiu per a vehicles, servei d’acollida i personal autoritzat. Les portes del recinte escolar es tancaran 10 minuts després del començament de l’horari lectiu.

Els alumnes de primària  aniran entrant tranquil·lament i pujaran directament a la seva aula, sense fer fila. En el cas d’infantil, els nens  d’infantil faran files al porxo. Les famílies els podeu acompanyar fins a la fila.

LA ROBA: L’alumnat ha de venir amb un calçat idoni i vestit amb roba còmoda que faciliti els moviments i l’autonomia i que sigui adequada per assistir al centre escolar. Els nens i nenes de P3 haurien de portat el calçat sense cordons, que se’l puguin posar i treure sols, per afavorir la seva autonomia personal.

BATA: Portem bata a cicle infantil. Podeu escollir la que més ho agradi però vigileu que sigui fàcil de cordar, volem que ho facin sols. A partir de primària és aconsellable per les activitats plàstiques.

ESMORZAR: Us continuem demanant que els vostres fills i filles portin els esmorzars en una carmanyola, un recipient hermètic de plàstic o boc’nroll i que no portin els esmorzars embolicats amb paper d’alumini. Recordeu:

• Volem esmorzars saludables !!! un entrepà, fruits secs, fruita..
• No es poden portar sucs, ni begudes en brics ni batuts a l’escola.
• DIMECRES és el DIA DE LA FRUITA.

JOGUINES I MÒBILS: L’escola no es fa responsable de la pèrdua o deteriorament dels objectes personals de valor, ni diners que pugui portar l’alumnat. No està permesa la utilització de dispositius electrònics particulars: Tablets, MP4, mòbils, càmeres digitals,… sense l’autorització expressa del mestre. A l’escola no es permet portar joguines electròniques, ni joguines o cromos que incitin a la violència.

MALALTIA: A l’escola no es pot assistir si tenim febre superior a 37ºC, conjuntivitis o qualsevol malaltia d’infecció contagiosa que pugui presentar un perill per a la salut dels companys i companyes. Si es detecta que un alumne té febre o es troba malament se’l portarà a consergeria i s’avisarà a la família perquè el vinguin a buscar el més aviat possible. En cas que el vostre fill tingui la necessitat de prendre una medicació en horari lectiu disposeu de l’autorització per a subministrar els medicaments.

POLLS: En el cas que des de casa trobeu polls en els vostres fills aviseu al tutor/a el més aviat possible, per tal d’avisar a la resta de famílies. El nen o nena infectat ha de quedar-se a casa fins que el problema estigui solucionat. El que comença sent un contagi pot acabar convertint-se en una epidèmia !! Si a l’escola es detecta la presència de polls o llémenes, s’acompanyarà el nen o la nena a consergeria i es localitzarà a la família perquè el vinguin a buscar per iniciar el tractament, el més aviat possible.