CASAL D’ESTIU

Aquest estiu 2024, la Fundació del Bàsquet Català, serà l’entitat encarregada d’organitzar el casal d’estiu a la nostra escola. El Casal d’estiu Balturó és un casal de lleure organitzat conjuntament per l’AFA de les escoles Turó del Cargol i Baldiri Reixac. Per aprofitar al màxim les possibilitats que ens donen ambdues escoles, els infants de I3 fins a 1r de primària aniran a l’escola Baldiri Reixac, mentre que els infants de 2n a 6è de primària
aniran a l’escola Turó del Cargol. Amb aquesta distribució, el que pretenem és que els infants estiguin en un entorn el més adaptat possible al seu grup d’edat on realitzar diferents activitats preparades pel grup de monitors i monitores.
Per tal d’explicar el funcionament diari del casal es realitzaran dues reunions informatives presencials:
 Reunió I3 a 1r d’E.P. Dimarts 12 de març a les 16:45 a l’escola Baldiri Reixac.
 Reunió de 2n d’E.P. a 6’d’E.P. Dimarts 19 de març a les 16:45 a l’escola Turó del Cargol.

Ambdues reunions són obertes a totes les famílies, es resoldran tots els dubtes que sorgeixin i es podran veure els espais on es realitzarà el casal. Adjuntem el DIPTIC BALTUROì per a més informació.
Us hi esperem!
Comissió de casal d’estiu