DIJOUS GRAS A L’ESCOLA!!!!

Celebrem el Dijous gras fent unes truites ben originals.

EL CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT

ARA ARRIBA EN CARNESTOLTES,
TOTS SORTIM A PASSEJAR,
ENS POSEM UNA DISFRESSA
PER SALTAR, CANTAR I BALLAR.
TIRO-LIRO, TIRO-LIRO
TIRO-LIRO TIRO-LÀ
QUAN ARRIBA EN CARNESTOLTES
TOTS SORTIM A PASSEJAR.

Celebrem el DENIP

Avui dimarts 30 hem celebrat el DENIP, el Dia Escolar de la No violència i la Pau. Hem cantat una cançó d’agermanament i hem sortit al pati a formar amb el nostres cos i els nostres sentiments el senyal de la Pau.

BENVINGUT GENER!!!

Els Castanyers donen la benvinguda al mes de Gener, iniciant un projecte sobre Gaudí.

Fent la tècnica del trencadís on Gaudí era un expert, els nens i nenes de 1r han guarnit l’entrada amb aquests Dracs plens de colors.

JA ARRIBA EL NADAL!!

Hem guarnit l’entrada de l’escola amb els motius nadalencs que han fet els nostres alumnes, amb molta il.lusió.

Al menjador “Ens ho mengem tot”

Aquest curs el Menjador del Turó participa en el Programa “Ens ho mengem TOT”, organitzat per Escoles més Sostenibles. Un programa que persegueix, com el seu nom indica, conèixer la procedència dels aliments que es consumeixen al menjador, quantificar-ne el malbaratament, analitzar la seva petjada ecològica i fer una campanya per evitar aquest malbaratament.… Llegeix més»

Taller de cinema a P5

La idea principal de fer cinema a classe és com diria Lou Reed:”we’re gonna have a real good time together”, passar un bona estona juntes. Així doncs , sempre m’ha agradat el cinema i la fotografia. Llavors vaig pensar en crear el nostre propi cinema, on l’infant triaria quina pel.lícula vol veure. Llegeix més»

Activitats de la FAPAC

Si vols saber més sobre la campanya de la FAPAC “Per un 21-D NO LABORABLE, NO RECUPERABLE I RETRIBUÏT”, sobre l’Informe d’abandonament escolar prematur, les beques menjador, la innovació a secundària o el nou web de la campanya CIBERASSETJAMENT ZERO, clica sobre la imatge.

El Turó al Campionat de Catalunya d’escacs

L’equip d’escacs de 3r del Turó, format pels jugadors Ferran, Guim, Teo, Zoe, Vit i Marcel, i el seu entrenador Carles Vivas, va participar al Campionat d’escacs de Catalunya que es va celebrar del 12 al 14 d’octubre a La Pineda-Vilaseca.

Els jugadors i jugadores que van gaudir i aprendre molt jugant a escacs durant els tres dies de campionat van quedar en un fantàstic i meritori 9è lloc de la classificació.

Moltes felicitats a tots els jugadors i jugadores del Turó i també al seu entrenador! Enhorabona!