INFORMACIONS DE MATRÍCULA I BEQUES DE MENJADOR

OBERT PERÍODE DE BEQUES DE MENJADOR:

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA:

• Del 21 al 27 de juny ambdós inclosos.
  • Horari d’atenció a les famílies: de 9-14 hores
  • Cal portar:
  • 4 fotografies format carnet
  • Original i fotocòpia del DNI dels dos pares o tutors o passaport ( si no s’ha lliurant en el moment de la preinscripció)
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions o carnet de salut.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.

3r, 4t i 5è FEM DE CIENTÍFICS

EXTRACCIÓ D’ADN D’UN PLÀTAN

AVUI HA VINGUT A L’ESCOLA EL NOSTRE PADRÍ CIENTÍFIC, RICARD CHIFRÉ, ACOMPANYAT PER LA DRA. MONTSERRAT RIVERO. Per veure les fotos clica aquí

ELS NENS I NENES DE 3r, 4t i 5è, HAN GAUDIT FENT EL TALLER PRÀCTIC DE L’EXTRACCIÓ D’ADN D’UN PLÀTAN, AIXÒ CONSTATA QUE LA CIÈNCIA ÉS ASSEQUIBLE FINS I TOT PELS NENS I NENES D’AQUESTA EDAT.

VIATGE DE FÍ DE CURS DE 6è

Els nens i nenes de 6è estan passant uns dies a l’Estartit, el viatge de fí de curs que tant han esperat.
Els hi està fent molt bon temps i ja han fet un munt d’activitats, ara falta passar la nit, a veure que expliquen les mestres demà.… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018

AHIR ELS NENS I NENES DE 6è, VAN ANAR A L’AUDITORI DE BARCELONA  A  LA CANTÀNIA (PARTÍCULES) I HO VAN FER MOLT BÉ.

FELICITEM A LA  ISA PER LA BONA FEINA QUE HA FET.

MOLTES FELICITATS!!!!

PANELLS MUSICALS AL PATI D’INFANTIL

AL PATI D’INFANTIL S’HAN INSTAL.LAT UNS PANELLS MUSICALS, PER POTENCIAR ELS DIFERENTS SENTITS DELS NENS I NENES, EN ESPECIAL L’OÏDA I A LA VEGADA DIVERTIR-SE I SOCIALITZAR-SE AL PATI. “Podeu veure totes les fotos clicant aquí

AQUEST MATÍ ELS PINS JA ELS HAN POGUT GAUDIR I S’HO HAN PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ.

Volem agrair a les mares i pares que van estar tot el dia d’ahir, fent aquest muntatge tant meravellós.

SANT JORDI-JOCS FLORALS 2018

Educació Infantil

*Elaboració de la decoració dels Jocs Florals:
*P3: Pins: Elaboració de Dracs.
*P4: Llimones i Llimoners. Castells amb materials reciclats.
*P5: Ametllers: Personatges de la Llegenda de Sant Jordi

a) Padrins de lectura amb cicle mitjà i cicle superior.
b) Taller d’estimulació lectora:
• Llimones i Llimoners: Dimecres 18
• Pins i Ametllers: Dijous 19