Projecte “Youth for Impact”

L’escola Turó del Cargol ja fa dos anys que participa amb l’associació AIESEC:  és una organització global, sense ànim de lucre, formada per joves d’entre 18 i 30 anys de tot el món.

Els seus membres estan principalment interessats en temes globals com els objectius de desenvolupament sostenible, apuntant-li a la pau mitjançant tres pilars: interculturalitat , lideratge i desenvolupament professional, tot amb parla anglesa.

Durant els mesos de febrer i març hem gaudit de la Marcela i la Vakare, dues voluntàries que han vingut a l’escola per dur a terme el projecte de “Youth 4 Impact”.

Aquest projecte té com a objectiu realitzar tallers en anglès sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenibilitat (ODS) de l’agenda 2030. L’alumnat de 5è ha après sobre l’ODS 5 que parla sobre la igualtat de gènere a partir de jocs i diverses dinàmiques.

Ha estat molt enriquidor! Aquí teniu una mostra de tot el que hem fet:  Projecte Youth for Impac