Santa Cecília 2010

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El proper dilluns dia 22 de novembre és el dia de Santa Cecília, la patrona de la Música i per celebrar-ho a l’escola, els mestres de música i la Comissió de Festes han organitzat un parell d’activitats:

😀 L’Alumnat de Cicle Superior i Cicle Mitjà ha ajudat al de Cicle Inicial i P5 a construir un instrument: el TAM TAM. Com que ja hi havia relació de padrins de lectura en algunes classes, ara hi hem afegit els padrins de música. Els materials utilitzats són majoritàriament de reciclatge i els alumnes han disfrutat molt d’aquesta col·laboració. Mireu com ha quedat: TAM-TAM

😀 El dilluns a la tarda (22/11/2010), l’agrupació instrumental del l’EMMA (Escola Municipal de Música de l’Ametlla) ens farà un petit concert-audició per celebrar el dia de Santa Cecília tots plegats.

Ja podeu veure les fotos de la construcció del TAM TAM de forma cooperativa entre l’alumnat de P5 i Cicle Inicial i el de Cicle Mitjà i Superior.

Esperem que us agradin !! i VISCA LA MÚSICA !!