Primera fase campionat bitlles a Deltebre

Aleví masculíAquest dissabte 26 de març, 7 alumnes del cicle superior van participar en la 1a fase comarcal del campionat de bitlles dins dels JEE.

El proper dissabte dia 2 d’abril, tenim la segona trobada en la que esperem fer un bon paper, encara que el principal objectiu és participar i passar-ho bé.

Serà complicada la classificació per la trobada Nacional, ja que esperem una gran participació d’altres centres, els quals porten molts anys jugant aquest esport minoritari, però força interessant.

Volem agrair especialment, als pares i mares dels alumnes que ens van acompanyar i que van col·laborar activament.

Us esperem el dissabte dia 2 a l’escola de Jesús.