Preinscripció 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Avui  comença el període de preinscripció per al segon cicle d’infantil, primària i secundària obligatòria. El termini per fer les preinscripcions és des d’avui divendres 13  fins el 24 d’abril.

És molt important que es realitzin les preinscripcions dintre del període marcat per tal de fer una bona previsió dels llocs i grups d’alumnes.

Us detallem, a continuació, la documentació que haureu de presentar juntament amb el full de sol·licitud que us lliurarem a la secretaria de l’escola

• original i fotocòpia del llibre de família o altres document relatius a la filiació.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o del NIE en el cas de persones estrangeres.
  • Volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.
  • Una fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis rebudes i les dates corresponents. Si no es té el carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.
  • 2 fotos tamany carnet.

En aquest enbllaç trobareu tota la informació relativa a la preinscripció i també us podreu descarregar el full de sol.licitud.

Al mes de juny farem una reunió informativa per a les famílies on s’explicaran els aspectes més importants de l’escola i del nostre Projecte Educatiu.