La nostra AMPA, perquè l’educació és una tasca de totes i de tots.

L’AMPA de l’escola Sant Jordi és una associació voluntària, sense afany de lucre, de les famílies de l’alumnat del centre amb l’objectiu general de promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives de l’escola:

• Participant de forma oberta i activa en la vida del centre per dinamitzar la seva activitat i per promoure projectes complementaris a l’estudi.
  • Amb vocació d’aportar i de col·laborar amb la direcció i l’equip docent del centre amb qui actuem com a interlocutor per tractar temes que afecten tot el col·lectiu de famílies.
  • Fomentant el treball en xarxa amb d’altres agents educatius i facilitant la prestació de serveis i activitats fora de l’horari lectiu.Una oportunitat per al sistema educatiu

Les finalitats de l’AMPA són:

• Vetllar per la qualitat de l’educació a l’escola.
  • Facilitar la relació entre les famílies, la direcció i el professorat de l’escola.
  • Proposar activitats, fer suggeriments o formular queixes en relació amb el funcionament de l’escola.
  • Col·laborar en la gestió de serveis d’interès de l’alumnat, com ara el menjador escolar, l’acollida matinal, i l’adquisició i distribució de llibres de text.
  • Representar les famílies al Consell Escolar del centre i les institucions educatives.
  • Orientar les famílies sobre els seus drets i deures.
  • Fer propostes per a la formació de mares i pares.

L’AMPA, en col·laboració amb l’escola organitza:

• Activitats Extraescolars:
  • Festes i esdeveniments puntuals:
    • La Castanyada.
    • Nadal.
    • Carnaval.
    • Sant Jordi / Portes Obertes.
    • Fi de Curs.
  • Les excursions i sortides.
  • Col·laboracions amb d’altres associacions solidaries.
  • Reunions informatives per a pares i alumnes.
  • Altres col·laboracions amb l’escola.

Si hi vols participar ho pots fer:

• Fen-te soci/a
  • Puntualment, donant suport a alguna activitat per a la qual es necessitin mares/pares voluntaris.
  • De forma regular, assistint a les reunions i assemblees que es convoquen per tal d’informar les famílies, organitzar activitats, col·laborar en la gestió de serveis o debatre temes d’interès en l’educació dels ­fills i filles.
  • Responsabilitzant-te d’alguna de les activitats de l’AMPA

PARTICIPAR

Sabem que t’importa l’educació dels teus fills per això et proposem que contactis amb l’AMPA de l’escola. L’educació és una tasca de totes i de tots.