La jornada de portes, la decoració de l’escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Hi ha actes que podem dir que ja són tota una tradició de la nostra escola, i la jornada de portes obertes n’és un. Com cada any amb motiu de la setmana cultural hem engalanat aules i passadissos amb la temàtica triada, que aquest any han estat els Jocs Olímpics, i amb els motius tradicionals de sant Jordi.

El passat divendres, a partir de les 12.30 h. , l’escola va obrir les portes perquè mares, pares i familiars poguéssin veure i gaudir dels treballs manuals dels xiquets i les xiquetes de l’escola.

Per a totes aquelles persones que no vau poder assistir, us deixem un recull de fotografies, que mostra, si més no, una part d’aquesta feina.