II Setmana de la ciència

Durant tota aquesta setmana, l’escola està immersa en la II SETMANA DE LA CIÈNCIA. Enguany com que és l’Any Internacional de l’Astronomia, hem dedicat la Setmana a aquest tema. L’escola s’omplirà de planetes, estels, constel·lacions, sols i llunes, coets, astronautes, etc. Des de l’àrea de música, hem preparat un CD que sonarà cada dia a l’entrada dels i de les alumnes a les 9 hores del matí i les 15 hores de la tarda. Aquest disc inclou cançons conegudes per l’alumnat i relacionades d’alguna manera amb l’espai i el tema de l’ASTRONOMIA. Alguns dels títols que inclou són:

1-AUDICIÓ: “Júpiter, el portador de l’alegria” (Gustav Holzt)

2-CANÇÓ: “El meu coet” (CD Ed. CLARET, Llibre 2n)

3-LA CANTATA DE L’ESPAI dels SUPERMÚSICS: “Els planetes”

4-CANÇÓ: PLOU I FA SOL (cantada pels alumnes de P4)

5-CANÇÓ: “La lluna, la pruna” (cantada pels alumnes de P3)

6-MÚSICA DE PEL·LÍCULA: “La guerra de les galaxies”

7-MÚSICA DE PEL·LÍCULA: “2001, Odissea a l’espai”/ “Així parlà Zaratrusta”

8-CANÇÓ: “Sol, solet”

9-CANÇÓ: “Qualsevol nit pot sortir el Sol” (Sisa)

10-CANÇÓ: “El Sol i la Lluna” (CD Menuts dels Supermúsics)

logo setmana ciencia