Programa Castanyada 2011

El proper divendres 28 d’octubre de 2011 celebrarem la festa de la Castanyada a l’escola. Durant el matí, algunes classes faran els clàssics panellets i també decoraran els passadissos amb motius de la tardor, la Castanyada, Halloween, etc. i a la tarda hi haurà una ballada col·lectiva de danses a les pistes esportives de l’escola.

Enguany, com que les tardes tenen una durada d’una hora i mitja, hem hagut d’escurçar la ballada de danses i ho hem organitzat de la següent manera per a què tots i totes els i les alumnes de l’escola ballin la seva dansa:

Els/les alumnes de 6è ballaran i ajudaran a ballar als/a les alumnes de P-3 la dansa “La castanyera”.

Els/les de 5è faran el mateix amb els/les alumnes de P-4, amb la dansa“Marrameu torra castanyes”.

Els/les de 4t ballaran amb els/les alumnes de P5 la dansa “En Joan petit quan balla”.

Els de 3r sortiran a ballar amb els/les alumnes de 2nC i 2n D la dansa “Amics”.

I finalment, els de 2n A i 2n B ballaran amb els alumnes de 1r la dansa “El ball de la civada”.

Aquestes dues setmanes estem assajant les danses de manera individual (per classes) i també col·lectivament (a les pistes) i de moment, es veuen molt ben coordinats, amb moltes ganes de ballar i sobretot, els i les més gran d’ajudar a ballar als/a les més petits.

Ja us ensenyarem les fotos i us explicarem com ha anat la Mega-ballada de danses “castanyeres” a l’escola!!