6 d’abril, celebrem el Dia Mundial de l’Activitat Física

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui dia 6 d’abril se celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física amb l’objectiu de difondre el missatge “Acumuleu 30 minuts d’activitat física cada dia” i l’eslògan d’enguany:

Infant actiu = Adult saludable

Les activitats que hem realitzat a l’escola han estat la lectura del manifest Els infants actius, clau per a una vida saludable, i jocs tradicionals amb les cordes de saltar al pati.

El manifest l’han llegit quatre alumnes de sisè, a primera hora del matí, i se n’ha fet difusió per la megafonia de l’escola.

L’alumnat voluntari del servei de bibliopati i de jocs dirigits a l’hora del pati ha col·laborat en l’organització de l’activitat.

El mal temps i l’estat del pati pels darrers dies de pluja no ha permès realitzar avui les activitats previstes amb l’alumnat d’educació infantil. Aquestes activitats es realitzaran quan el temps ho permeti.

Us deixem amb unes fotografies del que ha estat avui el Dia Mundial de l’Activitat Física a la nostra escola.