EXPOTARDOR

Dimarts 31 d’octubre va ser un bonic dia, tota la comunitat educativa vam celebrar plegats la festa de l’Expotardor-Castanyada. Durant el dia l’alumnat va gaudir de jocs i activitats amb els padrins i fillols. Vam rebre la visita de la Castanyera i de la Witch. A la tarda l’AMPA ens va preparar una dolça festa amb coques i castanyes de l’avi Dioni i de la Castanyera Isa. I vam ballar amb el ritme dels atabalats i les cançons i animació del Fefe, tot un espectacle.

Mil gràcies a tots els pares i mares que ajudeu i participeu de les activitats de l’escola.

TOTS FEM ESCOLA!!

En els blogs de l’aula podreu veure les fotos de les classes amigues i l’exposició de productes de tardor del cicle dels grans.