Comiat

Benvolgudes famílies,

M’adreço a tots vosaltres per informar-vos que, amb la finalització de curs , arriba també el final  de la meva trajectòria professional,  doncs em  jubilo.

He tingut la sort d’ exercir una professió que m’ha apassionat i enriquit dia a dia, la de mestra.

Aquests últims anys, com a directora, han estat especialment intensos, he procurat treballar amb professionalitat  intentant donar resposta a les necessitats i  inquietuds que m’heu fet arribar des dels diferents sectors de  la comunitat educativa: alumnes , famílies, AMPES , professors i resta de personal del centre.

No sempre hauran estat encerts… l’escola s’ha fet gran i les situacions diverses. És el moment d’agrair la vostra col·laboració i desitjar a la nova direcció molts èxits en la difícil i alhora gratificant tasca d’educar.

Fins sempre.

Matilde Olmo

Dir. Escola Quatre Vents

1r GOT TALENT A L’ESCOLA!!!!

El passat 13 de juny tots els alumnes de primària de l’escola que ho desitjaven, van poder pujar a l’escenari del teatre per mostrar el seu talent als altres. Ho van fer de manera lliure i interpretant el que millor saben fer. Ho vam gaudir molt tant els artistes com els espectadors. En total es van apuntar 42 grups d’alumnes que lliurement i buscant-se ells petites estones per assajar-ho van aconseguir fer un espectacle molt entretingut i divertit.

Entre les actuacions que es van poder veure hi havia ball, cant, gimnàstica artística, judo, futbol, bàsquet, màgia, dansa clàssica entre altres.

L’experiència ha set molt positiva i esperem repetir-ho el proper curs!!

Us deixem un recull de fotografies perquè podeu veure com van disfrutar els alumnes.

DIADA DE SANT JORDI 2018

Aquest matí hem celebrat al pati de l’escola la festa de Sant Jordi acompanyats del dibuixant de còmics Josep Coronas. El jurat format per famílies i mestres de l’escola ha lliurat els premis del certamen plàstic i literari als grups guanyadors. Els alumnes de 2n han cantat la cançó “Sant Jordi vine aviat” i els alumnes de Cicle Mitjà ens han ballat una sardana.

Resultat d'imatges de sant jordi

VEURE FOTOS

Horts de Can Sanglas

Els delegats i delegades verds de cicle superior hem anat als Horts de Can Sanglas en motiu de la setmana Mediambiental a Manlleu. Aquest espai que gestiona l’Ajuntament està destinat a famílies que vulguin cultivar un hort. És un espai reservat a collites que es destinen al banc d’aliments del Sarró per ajudar a les famílies més necessitades.

Hem après i practicat sobre diferents sòls, planters i tècniques de conreu.

ÀLBUM DE FOTOS

Rua de Carnaval

Aquest passat divendres, a la tarda, tots els nens i nenes, i mestres de la nostra escola hem sortit a desfilar pel barri disfressats de personatges de còmics. Barrufets, Tintins, Astèrixs i Superherois van passejar-se pels carrers del barri Vilamirosa acompanyats de familiars i veïns que van participar-hi, anant ben guarnits i guarnides de bafarades, per fer la festa més grossa i acabar-ho d’arrodonir.

Des de l’escola, volem agrair la col·laboració de tots els pares i mares, a l’AMPA, a l’Associació de Veïns… en definitva, a tothom que ha participat en aquesta festa aportant el seu granet de sorra per fer feliços als i les nostres alumnes.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Veure fotos (anirem afegint)

Arribada del Rei Carnestoltes

Avui, divendres, hem tingut una esperada visita; ha arribat el Rei Carnestoltes!  En el seu pregó ens ha dit que és aquí per oferir tota una setmana per divertir. Ens ha donat unes consignes que haurem de portar, per poder-ho celebrar!

Per començar ve la setmana, dilluns lleva’t ben eixerit que t’has de fer un pentinat ben divertit.

Dimarts posa’t un mitjó de cada color per portar sobre els pantalons.

Dimecres, la cara ben decorada, ja sigui amb una careta, una màscara o pintada.

Dijous un barret, un gorro o una gorra portaràs, i ben guapo o guapa quedaràs. I a la tarda d’excursió aniràs, per celebrar el dijous gras.

I el divendres, se us gira molta feina. És el gran dia, de xerinola i alegria. Al matí, el cos haureu de fer ballar, si voleu aconseguir l’esmorzar. I a la tarda, amb el nostre vestuari, desfilant pels carrers del barri, farem goig i xivarri.

Veure fotos

SORTEIG DE DUES PANERES DE NADAL

Aquest matí, a l’hora del pati, els dos grups de 6è de l’escola hem procedit a fer el sorteig de les paneres de Nadal. Els i les alumnes encarregades de treure els números de la sort han estat: els dos alumnes més petits de P3 i els dos alumnes més grans de 6è.

Les persones afortunades han estat:

• el Sr. Antonio Castellano, amb el número 515, i
  • el Sr. Carlos Arjona, amb el número 897.

Moltes Felicitats i molt Bones Festes!!!

ALTRES FOTOS

ELS TALLERS D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE CONCLOUEN AMB ÈXIT

El passat 14 de desembre va tenir lloc el segon i darrer taller d’alimentació saludable per a mares i pares de l’escola. S’ha demanat a l’Ajuntament de Manlleu, entitat coordinadora de la iniciativa, si se’n pot realitzar un altre durant la resta de curs ja que les famílies assistents valoren l’experiència com a molt profitosa. En cas afirmatiu ja us ho faríem saber.

Moltes gràcies per la vostra participació!!!

BODY PERCUSSION

Com cada any hem celebrat la festa de la música a l’escola el dia 22 de novembre. Hem realitzat un taller de percussió corporal amb en Santi Serratosa. Aquí podeu veure el treball final del taller. Esperem que us agradi.

Els follets de la nit

Aquest matí, quan hem arribat a l’escola, ens hem trobat la taula ben parada amb aquest magnífic esmorzar. Els follets de la nit que, cada dia ens deixen l’escola ben neta, ens ho han regalat.

Follets de la nit, sou part important de la nostra escola. Moltes gràcies a totes !