BEQUES PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

Us informem de que estan a la vostra disposició les beques per a ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Trobareu tota la informació a l’enllaç:

El termini de presentació de les sol·licituds de beca és fins el 28 de setembre de 2017.

Per qualsevol aclariment us podeu adreçar a les mestres d’Educació Especial del centre.

English Day

Aquest mes de juny l’escola ha celebrat el seu primer English Day. Un dia dedicat a l’anglès on s’han dut a terme diferents activitats en llengua anglesa ( espais de jocs de taula, activitats a l’exterior com per exemple el joc anglès de cricket, activitats multimèdia a l’aula d’informàtica, explicació de contes, arts and crafts, kareoke, visualització de pel·lícules en anglès. Per concloure la diada vàrem ballar tots junts per acomiadar-nos! Va tenir molt d’èxit i esperem tornar-ho a celebrar el proper curs!

Àlbum fotos English Day

Colònies d’immersió lingüística en llengua anglesa.

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam informar, el nostre centre ha estat seleccionat per realitzar una estada d’immersió en llengua anglesa. Volem recordar que aquesta estada està finançada pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport a través del Programa de Cooperació Territorial i gestionada per Xanascat.

Les colònies es realitzaran a la població de Canyamars, situada  a la comarca del Maresme, concretament a la casa de colònies Mas Silvestre.

El període que comprèn les colònies és del 12 al 14 de juny. Marxarem a les 8.30 del matí del dilluns 12 i tornarem el dimecres 14 de juny a les 5 de la tarda.

Equip de mestres de cicle superior.