INFORMACIÓ SOBRE LES EXTRAESCOLARS DE JUNY: HORARI INTENSIU

Tal com us vam informar a principi de curs, a partir del 5 de juny HI HA LA INTENSIVA, és a dir l’horari intensiu o continuat. Això vol dir que tothom, infantil i primària, comença a les 8:30 i  plega a les 13h i els nens i nenes que es quden a menjador a les 15h.

Les activitats extraescolars acaben el 31 de maig.
– ⁠El 3 i 4 de juny hi haurà el servei d’acollida habitual de 16:30-18h.
– ⁠Del 5 al 21 de juny hi haurà casalet de 15-16:30h. Cal inscriure’s.

Clicant a la imatge teniu tota la informació:

 

Any Tàpies

L’alumnat de 2n, durant tot aquest curs, estem treballant el centenari d’Antoni Tàpies.

Al primer trimestre vam llegir el text, El joc de saber mirar, que va publicar a la revista Cavall Fort l’any 1967 i a partir d’aquí hem après a mirar d’una altra manera i a pensar amb tot el que hi ha al darrere d’un objecte, d’una escletxa o d’una obra d’art.

Vam crear les nostres pròpies obres tot inspirant-nos amb el món d’en Tàpies i vam escriure petites històries sobre elles per acabar fent una exposició al mur exterior de l’escola. Així vam construir el nostre mur de murs. 

Aquí us deixem un petit vídeo on podeu gaudir de tot aquest procés creatiu. 

Esperem que us agradi.

El mar i la fundació Miró

Seguint amb el tema dels mars i dels seus habitants, els grups de 1r i els de 2n vam tenir la sort d’anar a fer un taller artístic a la Fundació Miró.

En el taller vam imaginar i crear els nostres propis éssers marins a partir d’objectes quotidians. També vam poder voltar pel museu i gaudir d’algunes de les obres més espectaculars i màgiques d’en Joan Miró.
Vam sortir-ne ben contentes i ens en vam adonar de com n’és de poderosa la imaginació, una eina que totes podem fer servir per transformar lo quotidià en art.

English Day

El passat dimecres 24 d’abril vam celebrar l’English Day a l’escola. Va ser una jornada on vam poder viatjar per diferents països del món representats a la nostra escola. L’alumnat de quart de l’escola va ser l’encarregat de preparar, presentar i dinamitzar les activitats. Les activitats plantejades estaven relacionades amb la cuina, la música, els edificis emblemàtics i moltes altres curiositats.

Ens ho vam passar genial i ens vam quedar amb les ganes de repetir-ho el proper curs!