Silenci…! Hi ha alumnes i mestres tocant..!

Avui els mestres del Projecte +MÚSICA ens han preparat un bonic dia ple de moments màgics! Llegiu, llegiu…

• Al matí, els alumnes de 3r i 4t han fet un petit concert. És la primera vegada que trombons, clarinets i saxos han tocat junts i ens han interpretat la cançó “Eye of the tiger” de la pel·lícula Rocky.

img_9484

• Després, els mestres que participen en el projecte + música ens han ofert un concert per als alumnes d’Educació Infantil!  Ens ha agradat moltíssim i ens ho hem passat molt bé escoltant i cantant les cançons!
  • Quan han acabat el concert, ens han acompanyat fins les aules tocant els seus instruments de vent i quan els alumnes de l’escola els han sentit, han sortit al celobert a escoltar-los! Ha estat un moment molt màgic!

MOLTES GRÀCIES! 🙂

img_9513