II Concurs de targetes d’Hivern!

L’Ampa de l’escola ha organitzat per segon any consecutiu el II Concurs de Targetes d’Hivern de l’escola. Al jurat del concurs els hi va costar molt decidir els guanyaodrs de cada categoria ja que totes les targetes eren molt boniques i originals!

Si voleu veure totes les targetes, les podreu trobar al menjador de l’escola.

Els guanyadors de cada categoria van ser: el Jan, de P5 Llops en la categoria d’Educació Infantil; l’Adrian, de 1r Insectes  Pal en la categoria de Cicle Inicial; el Raul, de 4t Diables en la categoria de Cicle Mitjà i la Laura, de 6è Centaures, en la categoria de Cicle Superior. Tots 4 alumnes es van emportar un magnífic llibre de regal. I el guanyador absolut d’aquest II Concurs de Targetes d’hivern va ser pel Jan de P5; el premi van ser dues entrades per anar al cinema.

Enhorabona a tots i totes!