SANTA CECÍLIA

Com cada any a l’escola celebrem la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics. Per aquest motiu els nens i nenes de educació infantil i cicle inicial hem gaudit d’un concert realitzat  pels Barna Brass Quintet  (instruments de vent metall), cicle mitjà ha tingut la visita del president de l’associació sardanista de Badalona i han après a ballar sardanes i cicle superior ha fet presentacions de les creacios musicals creades a partir de les capses d’aprenentatge. Aqui teniu les fotografies d’aquestes activitats que tan bé ens ho han fet passar!