JORNADA DE PORTES OBERTES: DIMARTS, 7 de març de 2017

TRUCA’NS I VINE A CONEIXE’NS

PROJECTE Uke-Lele

Hola a tothom,
Ja hem començat a l’escola com a prova pilot el projecte “Uke-Lele”. Estem molt contents del seu desenvolupament i tot el que estem aprenent.

FONT TV Programa 12-2-17

Aquí teniu el 6è programa de FONT TV enregistrat el 12 de febrer. Esperem que gaudiu i esteu més informats del que passa a la nostra escola, la ciutat i el món!… Llegeix més»

PROGRAMA FONT TV 20-01-17

Hola a tothom,
Aquí teniu el programa enregistrat el dia 20 de gener, primer programa de l’any! En aquest parlem, com sempre, d’afers relacionats amb l’escola en els últims dies, de l’agenda a la nostra ciutat, i d’altres temes també interessants com el concurs, el reportatge… Llegeix més»

MUSICA VISCUDA

Aquesta setmana han començat les classes de MÚSICA VISCUDA, l’extraescolar que enguany el Conservatori de Terrassa porta a terme a la nostra escola, gracies a l’Ajuntament de Terrassa. Amb el mestre de l’escola de música que ve cada dimarts, els nens i nenes aprenen a viure la música… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL 2016

Us deixem l’enregistrament del CONCERT DE NADAL que enguany l’escola ha fet una vegada més amb tots els nens i nenes de l’escola. Esperem que us agradi i que podeu recordar-lo i tornar a disfrutar.
És el desig de l’escola poder compartir bons moments amb tots vosaltres,… Llegeix més»

Felicitació de Nadal

Novament hem comptat amb la col·laboració del pare de l’Ainara de 5èA en l’edició de la felicitació de Nadal de l’escola. Com veureu, enguany ha donat vida a les imatges representades a la postal guanyadora de la Maria Sanjuan (6èA). Moltes felicitats!!!
L’equip de mestres de l’escola… Llegeix més»