L’EQUIP DE MESTRES DE L’ESCOLA US DESITGEM BONES VACANCES!

ENS TORNEM A VEURE EL 12 DE SETEMBRE

NOU PROJECTE DE PATIS OBERTS AL NOSTRE CENTRE, vine els dimarts, dijous i divendres de 18h a 20h i dissabtes i diumenges de 17h a 21 h

COMIAT PER 6è

L’escola Font de l’Alba dediquem aquest vídeo a la promoció d’enguany, als nens i nenes de 6è del curs 2017-2018. Ha estat un plaer compartir moments i experiències amb vosaltres durant tots aquests anys. Una forta abraçada a cadascú!

Can you…?

Hello everyone!

A 2n curs (2nd grade) estem treballat els verbs: saltar (jump), escalar (climb), ballar (dance), córrer (run)…

Els alumnes fan una entrevista i es pregunten entre ells si ho poden fer aquestes accions o no.

Esperem que gaudiu del video!!

Goodbye!

PROJECT: JOBS

Hello students and families!
Al primer curs (First grade) hem treballat el projecte dels oficis (jobs).
Cadascú deia quin ofici volia ser. (I am a doctor, I am a nurse, I am a fire fighter…)
Esperem que gaudiu del video i continueu aprenent anglès (Learn English!)
1r A: Tigres… Llegeix més»