Contents
L’empresa responsable del servei de menjador pel curs 2017-2018 és Tots a Taula (Cibus 2000 Col·lectivitats). Aquesta empresa és contractada pel Consell Escolar i actua sota la supervisió de la comissió de menjador del consell Escolar.
El servei de menjador està atès per monitors/es que tenen cura d’aquest espai/temps, dels hàbits, de la higiene i de les activitats lúdiques que es realitzen després dels àpats.
Contacte Menjador
Persona de contacte: Isabel Ondoño
Telèfon: 672 146 592
Email: JosepElPi@gmail.com
Nota: Si un nen o nena ha de faltar al menjador, per malaltia o altra circumstància, s’ha de comunicar per telèfon a la Coordinadora entre les 9 i les 10 del matí.
Horaris
- L’horari ordinari del menjador està comprés entre les 12:30 i les 15.00h.
- L’horari de jornada intensiva serà de 13:00 a 15:30h
Durant aquest temps, el treball tant de l’equip de monitors com de cuina treballen entorn a 3 eixos:
-
- Selecció i elaboració d’una alimentació de qualitat, sana i equilibrada
- Educació en hàbits alimentaris i comportament a taula
- Realització d’activitats educatives en horari de menjador
Per apuntar-se al menjador cal omplir el full d’inscripció i donar-li a la coordinadora, tots els dies de 9 a 10h a l’espai AFA de l’escola.
Monitoratge i Cuina
Equip | Funcions |
---|---|
Isabel Ondoño | Coordinadora Monitoratge |
Tere Castells | Responsable de cuina |
Carmen Osorio | Ajudant de cuina |
Loli García | Monitora |
Mª José Martínez | Monitora |
Francina Sánchez | Monitora |
Maribel Muñoz | Monitora |
Loli de Toro | Monitora |
Mª Angels Moya | Monitora |
Menú
- El menú consta de dos plats i postres (generalment fruita fresca).
- Si hi ha programada una sortida d’un dia es passarà un full per si cal servei de pic-nic.
- Cada mes es repartirà el menú.
- Els preus dels àpats pel curs 2017-2018 són: 6,20 € (alumnes fixes) / 6,90 € (esporàdics).Es consideren alumnes fixes aquells que segueixen un mateix patró d’assistència durant tot el curs).
- Caldrà lliurar el document de sol·licitud de plaça de menjador escolar degudament complimentat, durant la primera setmana del curs, a la coordinadora del servei. A qui no el porti, se li cobrarà com a esporàdic fins que presenti les dades bancàries.
- Els rebuts de menjador es cobren per avançat. Es facturaran entre el 1 i el 5 de cada mes.
- Altes, baixes i modificacions en el servei s’han de comunicar abans del dia 30 del mes anterior.
- En cas de devolució del rebut s’enviarà una nota informativa i es donarà un termini de 5 dies per a la seva regularització. Les despeses bancàries generades per la devolució del rebut correran a càrrec de les families.
Si un nen o nena ha de faltar al menjador, per malaltia o altra circumstància, s’ha de comunicar per telèfon a la Coordinadora abans de les 9:30h. En cas de no avisar no es farà el descompte corresponent. Recordeu que només es retorna la part de l’import de l’àpat (2€).
En cas de necessitat podeu utilitzar el servei de menjador. Només cal avisar pel matí, al telèfon indicat anteriorment, i abonar l’import en arribar a l’escola a les 9:00 h. del matí (a la sala de l’AMPA).
Dietes Específiques
Qui necessiti dieta, cal comunicar-ho a primera hora a la coordinadoraa, mitjançant trucada o whatsapp. Si cal dieta més de 3 dies, s’haurà de portar informe mèdic.
Quan es tracta de menús específics (celíacs, al·lèrgies, etc.) és imprescindible aportar l’informe mèdic de la Seguretat Social i omplir la sol·licitud que haureu de demanar a la coordinadora de menjador.
En el cas del esporàdics amb dietes específiques, caldrà que omplin el document a primera hora del dia en concret.
Cal aportar els informes pel primer dia.
Material necessari
Alumnes d’Educació Infantil
- Cada dilluns una bossa amb una bata amb gomes en comptes de botons i una pinta. Tot marcat amb el nom (bossa, bata i pinta).
- Els nens i nenes de P3 disposen d’un espai per fer la migdiada i han de portar un llençol impermeable i una manteta (quan arriba el fred).
Alumnes de Primària
- No cal que portin res.
Nota: recordeu que tota la roba ha d’anar marcada amb nom i cognom.
Lliurament dels alumnes / Sortides
Els alumnes no poden sortir sols del menjador. En cas de necessitat, els hauran de recollir els familiars, o persones autoritzades, mitjançant la signatura d’un document que facilitarà la coordinadora.
Informes
- Les famílies de l’alumnat de P3 rebran diàriament (durant el primer trimestre) un informe de com han dinat i descansat els infants.
- Els alumnes de cicle infantil rebran durant el curs dos informes, el lliurament del qual coincidirà amb els dels informes escolars (desembre i juny)
- L’alumnat de primària rebrà tres informes de menjador, a finals de cada trimestre.
- Els dies que es produeixin incidències remarcables (problemes de conducta o d’alimentació), la família rebrà una nota explicativa de les monitores que s’haurà de retornar signada. Si la incidència és reiterada, s’aplicarà la normativa reguladora de la convivència (està a la vostra disposició)
- Les comunicacions que es vulguin fer arribar al servei de menjador convé lliurar-les per escrit a l’atenció de la coordinadora o trucant al telèfon del servei de menjador. Al telèfon indicat línies a dalt podeu demanar hora d’entrevista.