Coneixem Stephen Hawking

Durant les dues últimes setmanes, els alumnes de 5èB ens hem apropat a la figura d’un dels científics més rellevants de la nostra època: Stephen Hawking. Donat l’interès mostrat vers els forats negres, el Bing Bang i altres aspectes relatius a l’Univers, vam decidir investigar la seva figura, ja que les seves teories podien explicar molts dels nostres dubtes i donar sortida a la nostra curiositat. A més a més, Stephen Hawking va morir recentment a Cambridge, el 14 de març de 2018, i hem volgut fer-li un petit homenatge.

Dintre de les diferents activitats, hem pogut gaudir i emocionar-nos amb la pel·licula “La teoría del todo”, que narra de forma molt propera la seva vida, i també hem vist un documental, “Stephen Hawking, la vida de un genio”, amb imatges i vídeos reals d’un home que, tot i les seves limitacions físiques, va arribar al cim de la investigació i la ciència. Hawking estava afectat d’una discapacitat severa des que se li va diagnosticar esclerosi lateral amiotròfica (ELA) als 21 anys, la qual cosa no li va impedir mantenir la seva alta activitat científica i pública.

Tant els alumnes com el professorat hem seguit amb molta atenció i interès la pel·lícula i el documental, i no cal dir que ens hem quedat impressionats!!

Cliqueu a sobre de la foto per a veure més.