El menjador escolar

L’escola entén el menjador com un servei de suport a les famílies i, alhora, com un espai educatiu. Aquest espai educatiu es desenvolupa en un climacàlid i cordial des de dos àmbits: el temps de menjar i el temps d’esbarjo.

Objectius del temps de menjar:

• Cobrir les necessitats nutricionals dels nens i de les nenes.
  • Transmetre hàbits higiènics i alimentaris.
  • Afavorir l’aprenentatge dels bons hàbits a taula.
  • Fomentar la col·laboració i la bona relació entre els companys de taula i el personal del menjador d’acord amb cada edat.
  • Fomentar actituds positives davant dels aliments i comportaments socials a taula.

Objectius del temps d’esbarjo:

• Desenvolupar hàbits de convivència.
  • Aprendre a utilitzar el temps lliure per organitzar les pròpies activitats: joc, descans, diversió, integració en el grup.
  • Gaudir del temps d’esbarjo tenint en compte les actituds correctes, els valors i les relacions socials.
  • Potenciar el respecte envers els companys, els monitors, el material, l’escola…
  • Desenvolupar les pròpies capacitats i habilitats.
  • Potenciar l’autonomia personal dels nens i nenes.
  • Participar en activitats guiades.

La comissió de menjador del consell escolar és qui estableix el Pla de funcionament del menjador i fa el seguiment del servei. Aquest model es fonamenta en la presència d’un equip de cuina (Aramark) i d’un equip de monitors (Xaranga).

Trobareu els coordinadors del menjador a la consergeria de l’escola de 8:45 a 9:15h i de 16:30 a 17h.

Pla de funcionament del menjador