Xarxa de Centres Municipals d’Educació Especial

El passat 25 d’octubre d’enguany es va presentar la nova Xarxa de Centres Municipals d’Educació Especial impulsada per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l’equip de directors i directores i representants municipals de les 9 escoles de 6 municipis.

Els objectius de la Xarxa són:

Posar en valor el paper dels ajuntaments i dels centres municipals en l’atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials i l’acompanyament a les seves famílies.

Contribuir a la sostenibilitat i millora dels centres municipals d’educació especial

Compartir l’estratègia, el coneixement i l’experiència dels ajuntaments i dels centres municipals d’educació especial.

Reforçar la contribució que fan els ajuntaments i els centres municipals d’educació especial a la consecució d’un sistema d’educació inclusiu.

La directora de la nostra escola va participar donant la seva visió del que representa formar part d’aquesta xarxa.

En aquest acte, els representants dels 6 municipis i de la Diputació van signar el document de constitució de la xarxa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *