SEGUEIXEN LES AVENTURES DEL GRUP 9

Continuem fem sortides que ajuden els nostres alumnes a enfortir la seva autonomia personal i millorar les seves relacions socials.

En aquest cas, ens hem apropat a un centre comercial i a un mercat municipal on els nois han pogut conèixer de primera mà la importància del comerç en la nostra societat i la varietat de productes i serveis que s’ofereixen. D’altra banda, hem visitat un monument de primer ordre com és la Sagrada Família per a poder gaudir de l’estil artístic i el disseny que aquest temple presenta i que no deixa indiferent a ningú. També ha estat interessant com els alumnes han parat atenció als diferents idiomes que escoltaven en les immediacions de la Sagrada Família.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *