LA MÚSICA AL CICLE INICIAL

El cicle inicial ja hem arrencat el curs 2017-18, amb moltes ganes  i il·lusió!

Aquest curs hem augmentat els grups i els alumnes, algunes nenes i nens que estaven al cicle infantil han promocionat al cicle inicial i ara som 21 nens i nenes repartits en 4 grups.

Com a novetat, aquest any hem incorporat l’activitat de música amb la Núria Losada, mestra del Conservatori que voluntàriament col·labora amb la nostra escola des de fa alguns anys. Cada setmana, durant una hora, la Núria ens ensenya a escoltar, a cantar, a tocar alguns instruments i a gaudir de la música. I per complementar-ho, cada grup hem agafat el nom d’algun instrument. Així tenim la classe de les guitarres, la dels tambors, la de les maraques i la de les flautes. Esperem poder-vos oferir alguna mostra del que anem aprenent en les festes de Nadal i final de curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *