LA ZER PARTICIPARÀ A LES JORNADES D’ESCOLA RURAL EN LA FORMACIÓ INICIAL DE MESTRES

La nostra ZER serà una de les que participarà en els tallers que es faran durant les Jornades d’escola rural en la formació inicial de mestres de Catalunya, que es faran el 4 i 5 de març a Manresa i Castellnou de Bages. Hi presentarem el projecte que s’ha fet a l’Escola de L’Estany sobre la guia turística del poble, un projecte global de les tres comunitats del centre.

El dia següent els estudiants universitaris visitaran les tres escoles de la ZER. Segurament que les dues activitats seran ben interessant per estudiants de la ZER i de les universitats.