EXPLIQUEM EL PROJECTE STEAM A LA UNIVERSITAT DE SARAGOSSA

El passat 17 de maig, el Joaquin i la Gemma van assistir a la II Conference International Scientific Seminar PIECIT a la Universitat de Saragossa representant la comunitat STEAM de la ZER el Moianès Llevant. L’objectiu d’aqueta conferència era la divulgació del treball de diferents pràctiques inclusives i innovadores tecnologiques en escoles d’alta complexitat.

Inicialment van assistir a dos plenaris, el primer relacionat amb les pràctiques inclusives basades en les eines digitals, presentat per Begoña Vigo (Universitat de Saragossa) i per Sergio Andrés (Universitat de la Rioja). I el segon, d’aprenentatge i pedagogia en temps digitals, presentat per Joanathan Tummons (Universitat de Durham).

Seguidament, es van realitzar petites conferències on es va presentar el projecte STEAM de la ZER amb la idea de transmetre als assistents el plantejament que es realitza d’aquesta vessant a les nostres escoles, amb l’objectiu de fomentar talents tecnològics i científics entres els infants perquè en un futur es puguin veure reflectits a la vida del poble i als entorns rurals. També destacar el concepte d’educació 360 on la comunitat educativa sempre hi és present i així, enginyers jubilats de l’entitat STEAM$ALL col·laboren en tots els projectes i al dia a dia a la vida de les escoles.

1. Joaquin Jimenez

L’ordre “Joaquín i la Gemma”, si és per edad hi cola. Si és per el protagonisme a la trobada hauria de ser “la Gemma i el Joaquín”.
    La presentació que va fer la Gemma del projecte “STEAM a la ZER” va ser fantactic.