LA BIBLIOTECA DELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL DE SANT QUIRZE SAFAJA

Hola lectors i lectores!!!

Hem rebut un missatge dels nens i nenes d’Educació Infantil de la classe “Les Estrelles de la Dansa” de l’Escola Sant Quirze Safaja. Mireu, mireu!!!

Hola Remenallibres!

Tal com ens vas demanar t’enviem una foto de la biblioteca de l’escola. Es diu Biblioteca Marius Torres., i és molt gran, hi tenim molts llibres i anem cada setmana a llegir!

També ens va visitar el “Remenallibres” i el vam ajudar a buscar els títols dels llibres perduts. Ho vam aconseguir!

Adeu

Biblioteca de l’escola

Llibres concurs “Remenallibres”

Moltes gràcies nens i nenes!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *