FORMACIÓ INTERNA DE LA ZER

Durant aquest segon i tercer trimestre estem fent formació interna amb tot el claustre de la ZER. L’Àngels ens ha compartit tot el claustre diferents documents sobre com provocar el canvi de mirada a l’avaluació del nostre alumnat. D’aquesta manera hem presentat a les 3 escoles de la ZER diferents propostes per compartir objectius, recollida de dades i tancament d’activitats.

També s’està documentant sobre els sabers del nou currículum i com adaptar-ho a les aules amb les diferents grups de les 3 escoles.

A partir d’aquesta document de la ZER cada escola reflexionarà amb el seu claustre com adaptar-ho amb els seus infants de cada grup.

Són unes formacions molt profitoses que hi assisteix tot el claustre de la ZER que servirà per anar implementant a les aules una mirada més oberta i personalitzada per a cada criatura.