ENGEGUEM LA FORMACIÓ EN TRACTAMENT INTEGRAT DE LES LLENGÜES

Aquesta tarda hem començat el treball del Grup Impulsor de la formació que farem al llarg d’aquest curs. A partir d’algunes dinàmiques hem anat estructurant el que serà el treball de tot el professorat de la ZER en el tractament de les llengües a l’aula de manera integrada.

Grup Impulsor del curs de tractament integrat de les llengües.

OBJECTIUS:

-Millorar la competència comunicativa de l’alumnat i fomentar actituds de respecte  a la diversitat lingüística i cultural.

-Ajudar l’alumnat a adquirir estratègies d’intercomprensió i de tranferència interlingüística , i habilitats interculturals.

-Impulsar un ensenyament de les llengües basat en principis metodològics comuns.

-Assessorar el professorat de l’àmbit lingüístic en el disseny i implementació de seqüències didàctiques i de projectes de comunicació integrats.