ELS CAMACURTS COMENCEN A BALLAR

Dins el projecte “STEAM recuperant la cultura popular”, els nostres alumnes dels grups de grans estan començant a fer ballar els OTTO, els nostres Camacurts en versió moderna.

Amb aquest vídeo ja podeu començar a veure’n els resultats. El robot de color blau fa sonar la cançó que estem tocant amb el flabiol de gralla, el tabal i el bombo (programat pels alumnes). I han programat el robot verd perquè balli al so de la música.

Això que sembla molt fàcil ha estat un procés que ens ha portat algunes setmanes de treball. Primer conèixer i familiaritzar-nos amb el programa (programació amb blocs), com configurar els robots, programar i descarregar els programes… Després hem investigat i comprovat els diferents moviments que poden fer. Tot seguit hem aprés a programar la música que ja toquem amb el flabiol de gralla i les gralles. Finalment els alumnes, en grups de treball, han programat el Camacurt perquè balli la nostra cançó.

Ara cada grup de treball està acabant la seva proposta (4 grups per classe).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *