Colònies al Vendrell Cicle Mitjà

El dia 2 de novembre vam marxar de colònies cap al Vendrell fins al dia 4 de novembre. El tema era Pau Casals. Quan vam arribar ja era l’hora de dinar, després d’això vam anar a l’auditori i a la casa d’estiu de Pau Casals. Abans quan sorties per la porta del darrere tocaves la sorra de la platja, però ara han fet un passeig i has de travessar per poder anar a la sorra. Quan vam tornar a la casa de colònies, vam pujar a les habitacions i, ho vam deixar tot i vam anar a sopar. Quan es va fer fosc, vam anar a fer el joc de nit: Atrapa la bandera.

Al dia següent vam fer tres grups: uns van anar a la casa on va néixer Pau Casals, l’altre grup va anar a fer fotos pel Vendrell i l’altre grup va anar a l’església a veure l’orgue. Després vam fer canvi i vam passar per totes les activitats. A la tarda van venir uns nois de “temps de lleure” i vam fer uns jocs a la platja. Després vam tornar a l’alberg a fer uns altres jocs amb els mateixos monitors, i a la nit vam fer un joc d’orientació per Coma Ruga. La mateixa nit vam poder fer disco amb els mestres.

Al dia següent vam fer tres grups per fer les activitats de muntar i desmuntar un violoncel, l’altre va fer activitats per experimentar amb els so i l’altre va gravar la cançó “Podries”. Tots vam fer les tre activitats, i després de dinar vam agafar l’autobús de tornada.

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!!!!!!!!!