Sortida Poble i Vinyes

Aquest primer trimestre, amb tota l’escola, vam anar a veure les vinyes que hi ha al darrera de l’església.

20151014_154447_800x600

Tots i totes ens ho vam passar molt bé perquè cada dubte que teníem li preguntàvem a les mestres. No hi havia gaire raïm, només hi havia saparrots i uns quants pàmpols de color groc i vermell. En acabar de visitar les vinyes, vam anar a veure uns pins que tenim al mirador: un és de la classe dels grans i l’altra de la classe dels petits. Després vam tornar cap a l’escola. Va ser una tarda fantàstica.

Redactor: Àlex

Podeu veure i descarregar totes les fots en aquest enllaç.