Fi de Curs Capçanes en Directe

Aquí podeu veure el fi de curs de l’escola Sant Isidre de capçanes en directe. Una bona opció per si no podeu asistir-hi o us interessa saber que fem en aquesta escola.

Això és una prova pilot. No podem garantir la qualitat del vídeo ni del so ja que depenem de la il·luminació particular de cada part del festival. Tampoc podem garantir la qualitat de l’streming.

Tanmateix. us animem a que ens deixeu comentaris en directe al chat del video o a l’apartat inferior de comentaris per poder avaluar l’iniciativa i millorar de cara al futur.

Connectarem la senyal entre les 19:00 i les 19:15 del divendres 16 de juny. Us hi esperem!

Al final, 45 visualitzacions. Per la poca difusió que n’hem fet, està bé, oi?

La propera vegada ja us avisarem amb més temps. Merci a tothom i a totdon per ajudar-nos en aquesta prova pilot.