Visita Joan Rebull

A finals d’octubre vam rebre una visita molt especial. Tres classes de l’escola Joan Rebull van venir a passar el dia a Capçanes. En total, setanta cinc alumnes i sis mestres van venir des de Reus. Ho van fer en tren, i dins del projecte “Ciutat – Poble” que realitzen a la seva escola.

Els alumnes de Cicle Inicial i Infantil els vam acompanyar durant tot el dia en les diferents activitats que vam realitzar. Altres anys havíem anat a visitar la Cooperativa, però aquest any no ha estat possible. En canvi, hem anat a la finca d’en Jaume a veure i experimentar amb les vinyes. Ens hem convertit en recol·lectors per un dia. Ens hem endinsat entre les vinyes i hem après moltes coses noves entre jocs i raïm.

Hem tornat a dinar a l’escola i, després de reposar plegats una estona, hem acompanyat els nens i nenes de la Joan Rebull a l’estació on han agafat el tren per tornar cap a Reus.

Ha estat un dia intens, però ha valgut la pena poder compartir-lo amb tot aquest grup de nenes inenes de Reus.

Us esperem l’any que ve!

índex2_800x600

Podeu veure i descarregar totes les fotos en aquest enllaç.